LOADING

Type to search

Pomocna dłoń firm ubezpieczeniowych.

Finanse i ubezpieczenia

Pomocna dłoń firm ubezpieczeniowych.

Share

Świat stanął i z oczekiwaniem przygląda się wydarzeniom związanym z pandemią koronawirusa. Reszta dziedzin życia zdaje się temu podporządkowywać, a pozostałe tematy zostały zepchnięte na boczny tor. Ograniczenia jakich się doczekaliśmy oraz ryzyko jakie niesie ze sobą możliwość zakażenia się wirusem COVID-19 daje pole do popisu różnym branżą, które mimo wszystko mogą poprawić jakoś naszego życia lub podnieść poczucie bezpieczeństwa w tym trudnym okresie czasu dla nas wszystkich. Wychodząc naprzeciw potrzebom dwa zakłady ubezpieczeń dokonały zmian, które mają na celu wsparcie osób szczególnie dotkniętych przez panującą pandemię i ponoszą z tego tytułu straty, a los stawia ich w trudnej sytuacji. Pierwszym ubezpieczycielem, który zmienia swoje zasady działania jest Link4. Polegają one na otwarciu specjalnej infolinii, której zadaniem jest obsługa klientów, którzy stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem, a zatem takie zawody jak ratownicy medyczni, lekarze, policjanci, strażnicy miejscy, strażacy oraz pracownicy innych organizacji publicznych, a także wolontariusze zaangażowani w zwalanie pandemii zostaną obsłużeni w pierwszej kolejności. Nie tylko chodzi o szkody komunikacyjne, ale również mieszkaniowe. Nr telefonu nowej infolinii: 22 444 4484. Oznacza, to że osoby poszkodowane będą mogły więcej czasu poświęcić pracy i niesieniu pomocy dotkniętym przez wirus. Rozwiązanie ubezpieczyciela Aviva natomiast polega na zawieszeniu obowiązku opłacania składek na 3 miesiące na wniosek ubezpieczonego. Dotyczy to ubezpieczeń indywidualnych na życie, w tym czasie oczywiście ochrona zostanie zachowana. Prezes towarzystwa – Uszpolewicz prosi osoby zainteresowane o kontakt ze swoim agentem, który ma obowiązek poinformować o możliwościach zmian i ich konsekwencjach. „Ważne, aby pochopną decyzją nie stracić korzyści z posiadanej ochrony. Gdy problemy finansowe ustaną, warto ponownie porozmawiać z agentem o swoim ubezpieczeniu” – zaznaczono. Ponadto Aviva deklaruje pomoc klientom, którzy w związku z trudną sytuacją będą korzystać z czasowego zawieszenia spłat rat kredytu w bankach. Z pewnością będą to udogodnienia, które przyniosą choć częściową ulgę finansową i czasową w okresie pandemii.